Dato DRUM Metal (MT-DRUM-TOP en MT-DRUM-BTM)

In het ontwerp ligt de slider dus perfect in het midden van het gat, maar ik het model dat ik mee had naar Inno was deze uitlijning niet goed.
Het slot zat te ver naar buiten waardoor de pot naar de buitenkant tegen het metaal aan komt en aan de binnenkant ruim 3 mm over had. Ook als ik keek zag ik dat de pot niet mooi in het midden van het slot zit.
@David Hoe is dat bij die van jou? Enig idee waar dat vandaan kan komen?

De verzinging van de schroef zoals ik die had getekend kon eigenlijk niet, verzinken doen ze door een iets te groot gat 45 graden te geven (de tollerantie wist Carlo niet maar is groter dan de “gewoonlijke” 0.1mm maar die weet hij niet omdat dit met het rekken en krimpen van het materiaal te maken heeft.)
Dan kan die ook niet 1mm naar boven om de 12mm bus op te vangen.
Maar door goed meedenken van Carlo komen we met een deze “oplossing” met een verzonken schroefkop van 1,7mm in de problemen met het vast schroeven… In 1mm verzinking kunnen we geen 1,7mm schroefkop opvangen en dus zouden we hem dan nooit vast kunnen schroeven. Je zou dan 0,7mm te weinig ruimte hebben.

We kunnen zoiets doen als dit:

Dit is een vorm die ze met een tolerantie van 0.1mm kunnen maken is dus vorm vast maar technisch (aangezien je een verzonken schroefkop in een cilindrisch gat draait) niet super mooi. Wel centreert deze de kop en het lasbus mooi in het gat.

Daar moeten we dan wel de juiste opening van het gat voor bepalen.
We hebben het hier best lang over gehad en dit leek de beste oplossing, Alle andere oplossingen met verzinking lopen we tegen het hiervoor geschetste probleem aan.

Het Kensington slot komt in de knoop met het mooi maken van het gat in de hoek van de 2 vouwen die daar samen komen, voorstel is om daar een vierkant gat van 3mm voor in de plaats te zetten, dat tooltje hebben ze, ik zie daar verder geen problemen.

• De buig tolerantie is 0.2mm (de hoek tolerantie heb ik op de mail alsnog uitgevraagd)
  • Pers of las bussen is kwa prijs geen verschil, pers is steviger en nauwkeuriger.